lørdag den 17. november 2012

Så er der snart afgang.....


Så er jeg ved at være klar til afgang. Andre' henter mig kl 04.00 i morgen tidlig (søndag morgen), og kører mig til Kastrup lufthavn. Jeg har det nye køleskab med - det er en stor kasse at slæbe rundt på.

Jeg får lige har et par dage til at gøre det sidste klar inden de andre ankommer den 22. ved middagstid.

Min plan er at vi afsejler fra Las Galletas (Tenerife syd) den 23. november kl 16.00. 
Eta (estimated time of arrival) Barbados den 16. december. Efter et par dage på Barbados sejler vi til Tobago, hvorfra Ali & Andre' afmønstrer den 22. december. 





Mathias og jeg sejler nord over og vi holder jul på Grenada eller Saint Lucia. 
Båden skal på land på Saint Lucia, og hvis alt går vel flyver jeg hjem sammen med Mathias den 27. december (hvis jeg kan få billet), ellers venter jeg til lige efter nytår. 

Alt afhænger jo selvfølgelig af vind og vejr, så det hele kan blive rykket den ene eller anden vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar