fredag den 23. november 2012

See you later......


Så er det dagen....
Nu her for lidt siden - lige før afgang.

Waw – denne dag har vi ventet på, siden dette projekt startede i maj 2012.
Nu skal vi afsted. De lover godt vejr, med lidt vind, men hellere det end at starte op med blæst.

Gasterne ankom i går, og var alle trætte, da de alle havde været tidligt oppe.

En lille del af provianten

I dag har vi have indkøbt det sidste. Frisk frugt og grøntsager, brød, mælk osv. Vi har lavet gullasch til aftensmad - så det er klar til aften. Jeg ved at man kan være lidt mat inden man får ”søben”, så det er rart ikke at skulle stå og lave mad den første aften på vandet.

Jeg har afregnet med havnekontoret, afleveret toiletnøgler og fyldt ferskvand – så nu sejler vi om 10 min.

Håber det kommer til at fungere med min satellit telefon, og i kan følge nyt fra os og vor position på bloggen.

Tak til alle Jer der har sendt hilsen til mig og besætningen, på mail, sms eller facebook. Det har været rigtig rart.

200ltr vand i plast dunke
Glæder mig til at sende nyt til Jer, forhåbentlig fra Barbados omkring den 16. december.

Lars & besætningen på Grådyb.
Vi er på en banan plantage for at købe bananer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar